13/12 Lucia

Idag är det Lucia :) Känns som en vanlig lördag med tanke på att det inte är nått lussefirande för min del längre :P Va mer när man va liten och sjöng i skolan och sådär..
Får även säga GRATTIS till min brorsdotter Joline som fyller 1 år idag =) Lilla tösongen ♥ Tiden går så fort.. Numera springer hon runt på golvet och börjar lite smått ta sig några dansmoves ;P


Joline för ett år sen på mitt kalas.. Här är hon inte många dagar gammal :)

Får ju även tillägga att det verkligen va rätt som vann igår, KEVIN! Underbart :D Hade en riktig myskväll hemma hos Johanna igår ;) Jag och Manuela kom dit efter fem nångång tror ja då Emelie också va där :) trevlig överraskning! Vi satte igång med maten och det blev langos, mumma :) Blev så sjukt mätta bara så vi la oss i soffan och blev riktiga soffpotatisar innan Idol :P Men sen kom Lina på besök och hade med sig tårta hon hade gjort.. och självklart proppa vi i oss en bit var, herregud hahah.. Sen va det inte många knop vi gjorde :P Låg halvdöa på soffan hela kvällen ;)

Just nu händer det inte allt för mycket, ska väl sätta igång med mitt hår snart tror ja.. ska nämligen på barnkalas vid tre och klockan sju ska vi va på Hc för att dansa på julbord :) Så ja hinner inte hem och göra mig iordning, så det får bli innan! Bara att sätta igång det men först ska ja borsta tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0