Flyttar..

Ja, nu är det full rulle :) kört massa grejer till min nya lägenhet idag! Jag och pappa har sprungit i trappor hela förmiddan med andra ord :) men det känns bra, nu är vi igång! Jag och mamma ska nog åka ner senare idag också och packa ner det sista så som proslin och skruva ner hatthyllan och lite sånt :) På måndag kommer Henrik hit tror jag så ska vi städa hela lägenheten.. Känns lite konstig också, i förrgår va det sista gången vi sov där.. Lite tråkigt.. men men!

Lina kanske kommer hit idag också :) Mys! Idag ska vi äta tacos, göött! Mår inte så bra idag heller =/ Känner mig yr och konstig och världens huvudvärk.. Känner mig bakis, men det kan jag ju inte va än :P Har ingen feber iallafall och det är ju tur det :) Ska lägga mig framför tvn nu och glo på den en stund, kommer säkert somna :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Kan inte ta mig hem idag så jag kommer imorgon!! :/ vänta med tacos till imorrn! ;op Saknar dej bejb, vi får ta hand om varandra imorrn och så får vi fixa iordning i lgnht i dagarna nu :-D Puss Böjje!!

2008-12-27 @ 15:36:07
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0