Gårdagen..

Va hur mysig som helst =) kom upp halv nio och väckte Lina som iofs hade legat vaken i 45 minuter haha.. kika i våra julstrupmor och vi hade fått massa olika produkter till kropp/ansikte ;D Sen blev det städning osv tills jag gjorde mig iordning.. vid ett kom dom närmaste för att äta julbord =) Klockan tre bänka vi oss framför tvn som vanligt och kika på Kalle och hans vänner ;P Nån timme senare fick vi besök av jultomten =) Bella va lite blyg i början men sen så ;) Hon har blitt så lillgammal hahah.. "Tack så mycket tomten" .. och innan hon hade öppnat julklappen hon fick av mig - Tuuusen tack, Mila! hahah hon är så himla go :D Blev masa paket och jag är jättenöjd ;) Orkar dock inte skriva allt ja fick för då blir det en lång lista :P jag och Lina ska iallafall få åka iväg på After Dark den 13 februari :D Det ska bli sjukt kul haha :D

När vi hade öppnat klart allt så åkte Jimmie, Liza och barnen vidare.. Då gjorde vi inget speciellt på hela kvällen.. Min faster och Hans kom hit så vi satt och tjöta hela kvällen =) mysigt ;)

Nu har jag inte gjort nått än sålänge.. väntar på att mamma ska bli klar i duschen så jag kan ta mig en dusch =) Sen blir det nog mat och sedan börja göra sig iordning =) För ikväll blir det fest ;) Wihoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0