Gomorron!

Satt uppe till halv tre eller nått och pratade med Henrik för vi va inte trötta :P Segt för han att gå upp till skolan klockan 7 medans jag tog mig en rejäl sovmorron till halv två.. Eller mamma kom upp och väckte mig då.. Förtjänade jag! =)

Idag ska ja inte göra ett skit.. Har ingen ork till nånting! Maten är väl snart klar tror ja, mamma står nere å grejar i köket.. Matlusten är inte på topp som vanligt just nu, men nått ska ja allt försöka trycka i mig !!

Nu blir det duschen, puss

All I want for christmas is you

Kommentarer
Postat av: Sis

Love you Böjjegoding <3 Kyssss

2008-12-10 @ 16:38:58
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Sis

Haha oj då där ser man. Dags att göra det då kanske ;) Skall äta nu och sedan blir det väl att sätta sig! Kyssss

2008-12-10 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0