Henrik och knäck :)

Igår kom Henrik hit vid tre ungefär.. Vi gjorde inget speciellt alls, åt lite mat och gosa =) Sex-åtta satt jag på lokalen med Matilda och dela ut dansfilmerna.. Henrik stanna kvar här och låg och sov hela tiden :P När jag kom hem käka vi smörgås och o´boy.. tog bussen till bengtsfors tjugo över nio och jag följde med :) Kom sent i säng i natt så idag är ja lite trött.. men ställde klockan på tolv, gick upp halv ett, och knalla iväg till bussen som gick ett :) Snabba puckar där ;P

När ja kom hem tog ja en promenad till stan för att köpa mina sista julklappar till mina syskon, så nu är jag KLAR! Har inte gjort så mycket när jag kom hem.. Gjort knäck och jag gjorde en Rudolf i Sunes Jul.. Det koka över alltså, hahah.. rök i hela köket och en arg mamma som är rädd om spisen.. men det gick bort som tur var :D

Nu blir det uppesittarkväll framför Bingolotto med familjen, nu ska vi fan vinna nått ;) Ska även klä julgranen, MYS!

Jag älskar julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0