Julklappar!

Yes, nu är jag igång.. tror jag? Det till mamma och pappa är redan klart.. har även lite planer på va ja ska ge Paola (thomas tjej) och kanske även till Liza (jimmies tjej) ;P Har även köpt present och julklapp till Henrik.. hade inte hittat på nått i present tills på söndag när han fyllde, så ja köpte en liten dyrare grej så ingår julklapp i den också :P vet inte om jag hinner få det innan julafton men, det är ju inte hela världen :)

Tog en promenad med Minja förut och när jag kom hem gjorde jag och mami våfflor som vi mumsa på :) Blev proppmätta efter två stycken! Kommer ihåg när man va liten och man kunde få i sig 5-6 stycken utan besvär.. men nu för tiden säger det ifrån efter första redan.. märkligt det där :P

Ska ta mig en dusch nu iallafall och sen vet ja inte va jag ska hitta på :)
Jag fyller år om 2 dagar, wihoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0