Mys!

Precis ätit :) Åt inte så mycket för jag vet att jag alltid blir för mätt, så nu är ja lagomt mätt ;P
Tagit på mig min nya träningsdress från dansskolan.. inte provat den än och den va ju hur skön som helst :) Så den ska jag mysa i hela kvällen framför tvn.. Vi ska kolla på Mamma Mia, dom har inte sett den än men jag kikar gärna en gång till :)

Fortfarande inte ätit nått smågodis.. hållt upp i två månader eller nått snart tänker ja! Är jag inte duktig? ;P Nee, men ja är inte ens sugen.. konstigt nog :P Inte alls sugen på att gå och köpa mig en godispåse å sitta å vräka i mig, ne usch.. det har jag tappat tycket för helt faktiskt :P











Myskläder och tofflor, mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0