SNÖ!

Vaknar upp och ser att snön har lagt sig och att det faktiskt är snödrivor på kanterna av vägen.. I´m happy :D Men det försvinner väl lika snabbt när solen ligger på och steker, tråkigt nog :( Ser hur det redan börjar bli slask! Iallafall, jag ställde klockan på 07.00 imorse för Henrik ville att ja skulle ringa och påminna han om nitbältet han ska ta med sig till mig idag, så trött och jävlig ringde ja.. Kommer knappt ihåg vad vi sa, men ja minns iallafall att han sa att han skulle ta med sig nitbältet och att ja skulle somna om :) Så de gjorde jag och gick upp för en halvtimme (?) sen ungefär..

Ska ner och få i mig lite frukost och sen göra mig iordning.. Tror Henrik slutar vid två nångång så då får ja kila ner till lägenheten igen :) Men ja tror det blir övernattning här idag med, det va mysigt =)

 
Ser det inte mysigt ut? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0