STÄDAT!

Ah, fyfan va jag och mamma har städat i min och Henriks lägenhet idag.. inte så jättejätte mycket kvar nu.. han skulle ju komma med ett bussen och vid två ringde jag han och då låg han fortfarande och sov.. Han fick sig en liten utskällning och sen lugna jag ner mig.. han kommer imorron istället.. kunde åka med tre bussen idag men det är ju redan mörkt och vi har inga lampor där så det sket sig ändå.. Så om han inte kommer imorron vet ni en som blir angry :P

Lina och mamma va till Jysk en sväng och köpte inflyttningspresenter till mig :D Så gulligt ♥ Av Lina fick jag två svarta kuddar med lite bling bling på :D Jättefina! Fick även rött påslakan och ett sängöverkast i svart/vitt/rött.. Skitsnyggt det också :D Av mamma fick jag ett nytt täcke :D Det behövs ;) Åh va fint det kommer bli i min lägenhet :D Längtar så tills det är klart!

Nu blir det snart mat, är så förbannat hungrig! Ikväll blir det myskväll med syster :) Hon hade köpt med gottigott hem så ikväll ska vi bara ta det väldigt lugnt :) Men först blir det mat som sagt, lovely !!


Toaletten har aldrig vart så ren haha.. Mamma som vart i farten ;)


Ruffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0