Städning!

Igår vid halv fyra ungefär börja jag och Henrik plocka iordning i lägenheten.. Blev många pauser emellanåt men haha.. Så är det :) Fick ner lite i kartonger iaf :) Senare på kvällen gick vi till ica och handla lite mys, sen bänka vi oss framför tvn och kolla på Titanic.. Himla bra film och jag gråter självklart på slutet.. har ja gjort i alla år och kommer antagligen göra det framöver med :P haha..

Blev sent i säng och när klockan ringde imorse orka inte Henrik sig iväg till skolan så vi tog oss en rejäl sovmorron till efter ett ungefär.. Upp och fortsätta med packningen.. Nu har jag lagt ner alla kläder i låder och massa andra smågrejer som tavlor och sånt.. jag har just nu fyllt upp tre lådor, två påsar och en kasse med porslin.. men det ser fortfarande inte ut som jag har tagit bort nånting.. Bahh, va mycket vi har samlat på oss :P Men men, får ta ett ryck imorron med kanske :)

Nu ska jag lägga mig framför tvn och inte göra nånting på hela dan.. ska bli skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0