Trött.

Gick och la mig vid halv ett eller nånting i natt men ja kunde verkligen inte somna.. Låg vaken till halv fyra-fyra å bara kolla upp i taket.. huvudvärk o inte trött för fem öre.. Låg och tänkte på en massa och då va det inte heller lätt att somna.. Jobbigt det där :P men till slut somna jag och vaknade strax innan tolv.. Men nu är ja fruktansvärt trött! Känns inte som ja kommer orka nånting idag.. Men måste nog få i mig nått i magen också, svårt det där när man inte har nån matlust =/ Men ja måste försöka :) Har precis dammsugit undervåningen för mamma fråga om jag kunde va snäll och göra det innan hon kom hem från jobbet, och det hann jag :) Hon kom precis hem! Nu händer det inte så mycket fram på eftermiddan.. Måste hämta alla danskläder osv i lägenheten sen så ja inte behöver tänka på det imorronbitti. Ikväll blir det bowling och mat med instruktörerna och dom ska hjälpa till med dansuppvisningen.. Hoppas jag blir på bättre humör framåt kvällen :)

Blir nog fan ingen solning för mig och Manuela idag heller.. Vädret är ju förjävligt just nu så inte alls sugen på att gå eller cykla till badhuset för att sola i 20 minuter å sen kämpa sig hem igen :P Så nee, det får vi nog lägga åt sidan för idag! Om det inte blir bättre senare då iofs, men det har ja svårt att tro!

Eller ne nu skrev Manuela ändå att vi går ändå och solar klockan två, så det är bara att bita ihop och hänga på haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0