Framtidsplaner?

Har suttit här och kikat runt lite på internet om floristutbildningar.. Kanske ni tycker låter lite skumt men det är nog nått ja skulle tycka va jätteroligt.. Jag har alltid tyckt om att pyssla med saker och enda sen ja va liten har ja gillat att gå runt i blommaffärer.. Nånstans inne i mig finns de nog en liten småflickedröm där fast ja inte tänkt på det innan :D Och jag kan faktiskt se mig själv om några år i en blomsteraffär :D Det är inte helt omöjligt.. Hitta en skola utanför Västerås som kostar 85 000:- för 40 veckor.. Hmm nej tack! Inga planer på att flytta och pengarna behöver vi inte ens diskutera.. Vet att Lina, min syster, också tycker sånt är jättekul.. kanske nått som ligger i generna? :P vet inte om hon har gått nån liten kurs i Karlstad eller om hon bara har grejat hemma? Jag får nog fråga henne :) Hade vart kul om det fanns nån kurs i Karlstad.. för då hade jag ju kanske kunnat pendla!
Ahh, herregud.. Jag har mina funderingar här hemma! Blev lite sugen på detta nu =) Tycker sånt verkar kul och mysigt! Speciellt på Grönsakslagret här i Åmål.. älskar den buktiken! Hellre en sån mysaffär än typ Interflora som ligger i stan.. Grönsakslagret känns mer personligt på nått sätt :) Åsså luktar det mycket mysigare där :D Känns som man kommer in i en liten skog eller nått, hehe :P

Så det får jag kika upp.. Emilia Larsson, 19 år, jobbar som florist! Låter inte det verkligen som jag? hahah Fan va ja rör.. förlåt, ja är lite trött ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0