FREDAG!

Äntligen helg, I love it :) Men har fortfarande inte blivit bättre.. käkar dom dära halstabletterna som ja köpte på Apoteket igår, men det går bara över för stunden å sen när den slutat verka så är det lika illa igen =/ Igår va det sjukt svårt att somna också, jobbigt att andas.. Är ju helt igentät i näsan så gör de ont i halsen när ja andas ur munnen.. Så fick ja panik när Henrik ligger å håller om mig och hör hans flåsande i örat - Jaha, då har han somnat då! Trodde aldrig ja skulle somna, men till slut så :)

Ställde klockan på halv nio och gick upp då.. kvart över nio kom Minja hit.. Ska passa henne idag för mamma och pappa är inte hemma :) Så nu ligger och och sover så sött på en matta ja la fram till henne :) Får ut och gå med henne snart också, hon stod vid dörren förut och gnydde.. Så ja ska pälsa på mig och ta en liten promenad med henne.. Jag behöver nog lite luft också, men mycket kläder får jag ha :)

Ska på Popcorn ikväll också med Manuela, Helen och Angelica ;) Meningen att vi skulle och äta på Hörnan innan, men ja får nog banga det =( Känner mig hur tråkig som helst, men ja orkar verkligen inte.. Jobbigt att bara sitta här så :S Kommer väl störa hela publiken sen när sitter å snorar å hostar! Men så är det..
Jag hatar att vara sjuk !!!


Gomorron! Min otroligt snygga rosa pyjamas med får på ;)


Koka te är det första ja gör på morronen, bra start :)


Kvart över 9 kom Minja på besök, hoppa upp
å kolla ut genom fönstret direkt :P


Sen gick hon och la sig på en matta ja la under fönstret till henne :)
Där va det svalt och skönt tyckte hon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0