God Morgon!

Gick bra när jag jobbade igår.. hann klart med min dans för Danscompaniet men har några åttor kvar på Stjärncompaniets dans.. Men det får jag göra nästa vecka :) Så jag har stjärnc. och Sofia dansc. :) Det blir bra det! Fick lära oss många steg på våran träning igår också, mycket att ta in nu när det inte är så långt kvar.. Så det gäller nog att gå igenom danserna nån gång varje dag för att inte glömma allt till nästa vecka, sånt är bara jobbigt!

När ja kom hem från träningen så kika vi på tv och drack nyponsoppa :) Kom i säng vid ett nångång, låg och tjöta ett bra tag och sen somna vi till slut :) Hade en konstig dröm i natt igen.. Va i nån skola så satt jag ute och kolla in så ser jag att Henrik är i slagsmål med massa killar.. Så kom ja in så va han helt blodig så blev ja sur på han för ja tyckte det va onödigt.. haha vilken jävla dröm :P

Henrik tog sig en liten sovmorron idag, men vakna inte när han gick så ja vet inte när han kom iväg? :P Ska iallafall träna 12.00-13.30 på Karlberg idag.. Henrik slutar vid två nångång tror ja, så kanske väntar på han :) Får se hur det blir.. Måste städa danslokalen också!

Nu ska ja göra mig iordning lite..

Kort på mina duktiga elever :) Danscompaniet

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0