Gomorron!

Sådär då va det gjort =)

Igår kila ja bort till frissan, men det hade blivit missuppfattningar så vi hann inte med mitt hår igår :P Men ja fick en ny tid idag =) Kvart i tio.. så idag gick ja upp när Henrik gick upp, uschamejjen.. Nu är ja trött! Kommer sitta som ett vrak i stolen :P Men det ska bli skönt att göra det :)

Jobbade igår också mellan 4-7.. Gick så bra så, men lite osäker på om ja hinner klart med danserna ?? Har bara en gång kvar.. bajs också! Får fråga Sofia om ja kan få ha dom en extra gång om hon inte har mycket kvar på hennes danser :)

När ja hade jobbat klart gick ja hem, åt lite fil och sen iväg till lokalen igen.. Tränade halv 9 - 10.. Blev klara med en dans till så nu är vi klara med två, härligt :) När ja kom hem igen sen så gjorde ja inte mycket alls.. Jag och Henrik duschade och sen la ja mig i soffan och halvsov hela kvällen.. Blev sängen ganska tidigt iaf!

Så nu ska ja göra mig iordning och kila bort till Emma på KAJ :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0