Hemmakväll..

Genrepet gick sådär för min del.. vet inte varför jag gjorde fel? Jag kan ju danserna utantill när ja bara sitter här och tänker, men när ja dansa förut så va det vissa grejer som bara körde ihop sig.. ingen aning om varför? Ska iallafall träna imorron så dom verkligen sitter på showen senare på Hc.. ja ska fanimej inte göra ett enda fel :P Tror det gick dåligt för dom flesta i helhet, tråkigt =/ Men vi ska göra det skitbra imorron :D Hoppas verkligen alla tränar bara så det inte blir pannkaka alltihopa!

Iallafall, när vi hade tränat klart blev det mat, tjöt och massa skratt.. Trevligt va det :) Kom hem precis till Idol börja.. Och det är bra ikväll, kärlekstema va det inga fel på alls ;) Ska fortsätta kolla nu, själv..  snyft :P Henrik åkte till Bengtsfors eftersom jag inte är hemma så mycket under helgen.. Men så är det :)

Skriver ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0