Idolmys!

Jag och Manuela gick bort till Johanna vid halv åtta ungefär :) Bänka oss framför tvn och väntade på Idol..  Det va bra ikväll, bara att Alice börjar bli tråkig och Johan sjöng falskt som vanligt.. Så det va helt rätt att dom hängde löst och att Johan till slut fick packa sina väskor och åka hem :P Robin va grym och han blir bara bättre och bättre för varje gång.. Kevin har inte vart dålig nån gång sen hans första audition så han behöver man inte säga så mycket mer om än att han är klar som artist redan! Nästa vecka får dom besök av Leona Lewis och tyvärr är vi i Säffle och bowlar då.. inte för att jag inte vill det, för det vill jag verkligen :D Men det skär lite i hjärtat när man missar idol :P .. Men får kolla på reprisen på söndan istället, eller nej juste.. Då är det ju dansuppvisning hela dagen.. Hmm, hur ska jag lösa detta nu då? Blir till å spela in det på nått sätt helt enkelt :)

Annars spenderades kvällen mest av tjöt och morotsätande.. Mycket mysigt :) Får vi göra mer gånger, det är ju sjukt att vi inte ses mer egentligen :P Får planera in en langoskväll inom kort tycker jag :) Right?

Nu ska jag byta om och hoppa i myskläder och göra varm oboy för det har ja vart sugen på sen imorse.. Blir säkert att jag sitter här hela kvällen å spanar runt.. finns inte så mycket mer att göra när man är ensam en fredagskväll :P men imorron blir det andra grejer minsann.. Ska försöka komma upp i skaplig tid och duscha (orkar inte det nu), kila bort till Ica och köpa mjöl å baka lussekatterna som jag tjötat om i varje inlägg det senaste och sen börja göra mig iordning :) Tre ska vi till Hc och repa lite och runt sju om jag inte minns fel drar julbordet igång.. När vi dansat klart blir det förfest och senare till Hc igen för att skaka rumpa :) Ser framemot det, ska bli kuul ;)

 
Manuela myser i soffan                                   Emelie också :)


Johanna med, men här gjorde hon visst något annat :P


Men här myser vi med Bella :D

Tack för ikväll brudar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0