Jobbat + tränat!

Ja idag jobbade jag fyra - halv sex.. blev klar med min dans och introt! Men känner att jag vill ha en träning till med dom innan uppvisningen så jag la till en extraträning fyra-fem på måndag :) Sen gick jag till ica och köpte blåbärssoppa och vantar till Henrik :) Då blev han glad tror ja ;P tjötat om att han vill ha vantar länge nu så ;P Sen tränade jag själv halv nio-tio.. känns jättebra med danserna nu =) Måste träna lite på introt bara innan tisdag då vi har en extra träning (fem-halv sju) Känns bäst när stegen sitter än när man kommer dit och inte kan.. Så det blir till att träna nu innan :)

Precis ätit lite kvällsmat.. Kikar på America´s got talent nu och Henrik står i duschen.. Ska lägga mig under täcket i soffan nu och fortsätta kolla :)

Sov gott allesammans!
Saknar min syster =(

Kommentarer
Postat av: Sis

Ååååh älskade älskade du!! Saknar dej med! Massor! Liten tår i ögat nu :( ÄLSKAR DEJ!!!! Kommer hem nästa helg ;op Kyss!

2008-11-27 @ 08:49:44
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0