Morron morron!

Ställde klockan på halv tio men jag somnade om och Manuela vet varför ;D haha.. Hade en go dröm som ja ville drömma vidare men då drömde ja nått annat istället nämligen att jag hade en liten bebis.. Det va också en go dröm men inte som den andra ;P hahah..

Manuela kommer snart hit och eftersom vi inte har nån mat i våra hem så går vi och köper mat för att göra tacos :) Ska ta mig en snabbdusch nu och sen går vi väl och handlar.. sen blir det att locka håret, TRÅKIGT! Men ska man va fin får man lida pin ;P

Blir ingen bakning idag heller, jag är hopplös!  Hinner inte duscha, locka håret, sminka mig och laga mat på 3 timmar.. svårt att peta in bakning mitt i allt också.. Så imorron ska ja fan gå upp tidigt även om jag är dötrött och haft nån go dröm ;P Då får dom nybakta istället.. låter inte det goare? Yes det gör det!

Nee in i duschen Emilia, dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0