Mys :)

Glömde nämna förut att jag och Henrik köpte glögg igår :) han drack väl upp halva flaskan ungefär och jag smutta jämt lite på hans kopp.. Har fått för mig sen jag va mindre att jag inte tyckt om det? Har alltid tyckt det luktat supergott och det verkligen luktar jul när man värmer glögg.. men det har aldrig vart nån större favorit.. men om ja tänker efter så har jag bara smakat på glögg med lite alkohol i.. kanske det som jag inte gillar? :P För när ja smakade på den vi köpte igår (ingen alkohol) så va det rikgit gott :D sött sådär.. Så jag har kanske lärt mig tycka om det nu? Saknade russinen och mandlarna bara, men det tar vi på söndag när mamma och pappa kommer hit :)

Ska skriva en inköpslista nu med så jag kommer ihåg allt vad jag ska köpa sen :) passar nog på att köpa tillbehören till lussekatterna också så jag har det gjort :) Blir antingen bakning imorron eller på lördag.. Och det ska självklart inte va saffran i.. det förstör hela lussebullen .. eller va tycker ni?

Nu ska jag kika i kylskåpet vad som fattas till dagens mat och sen fixa håret :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Håller med Dig. Glögg med alkohol smakar skit och glöggen utan alkohol är mums. Så klart att det ska vara saffran i lussekatterna...

2008-11-27 @ 11:22:49
URL: http://danscoachens.blogg.se/
Postat av: Dominansa

INGEN saffran, har aldrig gillat de å lär aldrig göra de heller...bra smak där Lissie..=)))..ses ikväll..PUSS

2008-11-27 @ 11:45:00
Postat av: Sis

Klart att det skall vara saffran i! Smakar mums mums ;o) Men utan är oxå KANON! Jag kommer hem till dansshowen vettu väl! När skall ni fika på söndag då?? Vad mysigt! :-D Saknar dej sötnöt - du är så god ;op Pyss

2008-11-27 @ 19:19:50
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0