Ojojoj..

Va trött ja är då.. ja kom verkligen inte upp imorse! Vaknade när Henrik kom å krama å pussa mig hejdå när han gick till skolan.. han åker hem när han slutat idag och åker till Göteborg direkt och är där tills på fredag.. Och imorron åker jag till göteborg och åker hem på lördag! Och under helgen ska han lana med sina kompisar i bengtsfors fram till måndag tror ja han sa.. så nu kommer vi inte ses förens måndag!  Lång tid för våran del, en hel vecka nästan! ojoj, va ja kommer sakna honom :) ♥ Får hoppas det går bra i göteborg för han iaf, han ska ju dit och mönstra inför lumpen!

Gick upp för inte så jättelängesen.. Sofia W ringde mig och det är lite krångel med showen vi ska göra i Borlänge och Karlstad.. Men lösningen verkar bra iallafall, går inte att göra på nått annat sätt..

Ska fixa iordning mig lite och sen bege med till lokalen och städa!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0