Promenad!

Nu ska jag hämta Minja på mammas kontor och ta en långpromenad med henne i solen :) Det ska bli skönt.. Men det är minusgrader så får ta på mig mycket så ja inte fryser.. Tar nog Henriks tjocka jacka :)

Känns som det är så mycket jag vill göra idag.. Ska hem till mamma tror jag en sväng, men ja vet inte riktigt varför? Så nej, så blir det inte haha.. men jag ska iallafall cykla bort till badhuset och sola, måste få lite färg.. är så blek :P Sen ikväll klockan 18.00 ska vi ha genrep på Hc och efteråt blir det mat där :) Mys! Henrik ska nog hem till Bengtsfors idag tror jag eftersom jag ska va borta ikväll och imorron.. Vi får se, han kanske åker imorron :) Isf blir det mys!

Kärlekstema på Idol ikväll också, hoppas det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0