Snö !!

Ojoj va det snöar här :) Helt vitt överallt, I like :) Städade hela lokalen, tog sin tid men nu är det fint igen :) Mamma kommer ner med Minja vid tjugo i sex ungefär, då ska jag och Henrik passa henne under kvällen :)

Just nu håller jag och på och gör mat, ska bli gott.. Vi va och handlade massa mat förut, så nu har vi ett tag ;) Henrik är och hjälper sin farmor nu, sen när han kmr hem blir det mat :) Ska inte göra nånting speciellt idag, bara va inne med tända ljus och kolla ut :) Myspys!

Nu får ja titta till maten, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Dominansa

Men du va väl inte med å handlade,ja såg allt Henrik när han fick bära kassarna (ensam va han då)....hahahahaha..jag har sån jävla sten koll på dej Lissie..=)

2008-11-24 @ 15:06:29
Postat av: Lissie !!

hahaha men ja hade allt en påse jag med.. men ja skulle in på Ofelia också, så då gick han före :D

2008-11-25 @ 12:33:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0