Uppe med tuppen!

Jaa, idag är jag uppe tidigt igen :)  Blev pigg när Henrik gick upp och skulle till skolan.. Tog på mig tofflorna och la mig med täcket i soffan och kollade på Vakna med the voice, alltid lika roligt :D Sen så har ja käkat lite frukost, ska snart fixa iordning mig lite :) Manuela kommer på besök idag och ska bränna skiva till uppvisningen.. sen måste jag nog handla lite också, Henrik har önskat sig en maträtt idag, och vi har inte allt hemma tror ja.. så ja får ta mig en tur dit :) tänkte försöka hitta en mysig adventsljusstake också.. Det är ju ett måste :) Imorron eller på lördag ska jag även baka lussebullar, för på söndag har jag bjudit hit mamma och pappa på adventsfika :D då blir det lussekatter, pepparkakor, glögg och kaffe med tända ljus och mys :) Hoppas det blir lite snö också, tycker det blev tråkigt ute nu.. sådär blött och halvkallt.. vill hellre ha snö som ligger och några minusgrader så man kan pälsa på sig lite när man går ut :)

Tänkte ta mig en tur till badhuset idag också.. Henrik och hans kompisar ska gymma idag tror ja, så då kanske ja tar följe med dom och solar ist :) Blir nog en långpromenad också efteråt, känner att jag behöver det :)

Träning ikväll också, 20.45-21.45.. Ska bli sköj! Sista träningen innan uppvisningen, då är det bäst att dansen sitter :) kläderna ska med idag också, ska bli kul och se hur det ser ut när alla har på sig dom ;) Kommer nog bli skitsnyggt!

Nu ska jag tvätta ansiktet och borsta tänderna =) Men god morgon allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0