Vaktmästaren..

Vid två ungefär gick ja bort till lokalen, jag orkade inte vänta mer.. Men som tur va kom Henrik hem då så det va nån hemma iallafall ifall han skulle komma.. och det gjorde han, jag hann t.om komma hem när han kom.. Så han fixa å dona en liten stund, så nu har vi inte stopp längre :) Men det va nått fel på nånting så han tog mitt nr. så skulle han ringa mig när han skulle komma.. när det nu blir? får hoppas det blir denna vecka, eller nästa nångång.. för just nu läcker det lite eftersom det är en sak som är sönder.. ja förstår mig inte på det riktigt, vet att nått är sönder iallafall som ska lagas :P Frågade om tapetseringen också, och pga. budgeten nu så kommer det inte hända nått förens nästa år.. TRÅK!  Ingen lust att göra om längre, men ja hatar verkligen färgen i sovrummet.. ful, matt ljusgrön och vitt golv.. Ser ut som ett sterilt sjukhusrum eller nått.. vi vill ha svarta och röda väggar.. vill ju sätta upp våran stora fina tavla där inne, men passar sig ju inte med en röd ros på världens fulaste gröna färg.. får se hur vi gör alltså :)

Nu ska vi snart till Ica :) henrik ska bara plugga klart först.. Bonde söker fru ikväll, wihoo :)


Dom köpte vi på fyllan för 800:- hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0