COOOLD!

Sov ju på vinden i natt (mitt gamla rum) och de va ett tag sen nån va där uppe, så det va verkligen SVINkallt.. ja sov med kläder, strumpor och två täcken.. ja fick lägga mig under täcket så inte näsan skulle förfrysas :P ahh, herregud. Men ja somna iallafall till slut =) Sen ringde Henrik å väckte mig vid ett ungefär å sa gonatt :) när vi la på så somna ja om ganska snabbt igen faktiskt :) Vaknade vid nio av att pappa är på taket å grejar å har sig.. BAH, bara att gå upp! Så nu är ja trött å grini, vill hem :( ja får ringa vaktmästaren efter ja ätit frukost !

Blir kalas på söndag för min syster också =) Ska försöka hitta på nån rolig present till henne :)
Nu blir det frukost, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0