=/

Mår inge vidare idag heller.. och igår hade ja feber!
Har fixat så en tjej som kan undervisa åt mig idag,  fan.. ja vill verkligen ha dom grupperna!
men är man sjuk så är man =/ Henrik stanna hemma från skolan idag också, tror ja har smittat honom..
Blä! Så idag ska vi ligga hemma och äckla oss.. hosta å snora :P

Juste, glömde berätta att ja va och tog kort i söndags igen för PD.. Det va då ja började känna mig yr å
konstig, hjärtat dunka skitsnabbt å kändes som ja skulle ramla ihop där i ljuset.. Är så äckligt starkt ljus ju..
Så när ja kom hem så fick ja lägga mig direkt :P
Vet inte när annonens ska va med i tidningen, men den ja tog för klädaffären förra veckan ska va med på
torsdag :P Fan om ja blev dålig, haha.. usch..

Nu ska ja se om vi har nått ätbart i kylskåpet, det är så tomt =( bahh..
hörs kanske senare om ja orkar.. puss  ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nej inte tyvärr men vem vet kanske är han med på releasfesten om den blir av så småningom! ;op Tackar tackar - det var kul att få var med! Du får sprida den vidare för grabbarnas skull ;O) härlig låt tycker ja, de är duktiga :-D krya på dej min stumpe rump - inge kul att du är sjuk! Miss uuuu much!!!!!!!!!

2008-10-21 @ 13:50:41
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Fia

Krya på Dig stumpan

2008-10-21 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0