Gomorron =)

Igår när Henrik kom hem laga ja mat, fick inte i mig nånting för tyckte inte det va gott :P Senare kom henriks kompis Björn hit :) Klockan halv nio ungefär gick ja till träningen :) va så kul så, som det alltid är ;)
När ja kom hem blev det lite blåbärssoppa och duschen =) Ja å Henrik kikade på en film på tvn och sen på Gladiatorerna :P Sen blev det gonatt :)

Va nära att Henrik inte kom iväg till skolan idag :P Men ja va ändå uppe så ja sa till han att han fick gå :P
Ja sa till han igår att när han gick upp till skolan imorse så skulle han väcka mig, även om ja va trött så skulle han dra upp mig ur sängen :P Och det gjorde han... Drog upp persiennerna, hoppa på mig och drog av mig täcket.. då blev ja lite småirriterad men ändå pigg.. så ja gick upp :P Ska ju med till Lidköping imorron och kolla på danstävlingen så då får ja väl gå upp halv 5 eller nånting eftersom bussen går 6 på morronen :P Så ja sov inte bort hela dan idag :)

Senare blir det till att städa lokalen, köpa matsäck som ska med imorrn och sådär =) Ska nog med mamma och handla :) Ikväll blir det bara mys med mitt gos.. äta tacos och kika på Idol :) underbart!

hörs säkert senare :) puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0