Heej!

Blev aldrig att jag uppdaterade igår kväll, blev inget bra tillfälle till det :P

När Henrik kom hem från skolan gick vi och handlade mat och efter det gick vi in och köpte en "gubbkeps" till han och en halsduk! Han blev så fiin så ;D När vi kom hem blev vi jättesega och trötta så vi skippade badhuset! Hade ingen ork alls! Så ja lagade lite mat och slappa framför tvn! Vi halv åtta ungefär fick Henrik den fina idén att cykla bort till mamma och pappa och hälsa på :) Så det gjorde vi, åkte dit och kikade på Idol och åt pappas nybakta bröd! Han är bäst på att baka bröd ;D När Idol va slut cyklade vi hem till lägenheten igen :) Duschade osv.. Sen va det dags för So you think you can dance! Och det va helt klart den bästa finalen som vart nånsin i det programmet! Fanns så mycket variation och man blev ju överraskad hela tiden! Höjdpunkten var ju när dom gamla deltagarna kom och gjorde ett nummer! Har saknat dom faktiskt, så det va kul å så :D Även himla kul å se när Nigel och Mary visade upp sina kunskaper! Höll på å skratta ihjäl mig när Nigel kom och steppade för fullt! Haha han va duktig :D
När det va slut så gick vi och la oss och somna nästan direkt, va en trött dag igår :P

Imorse vakna ja inte heller av när Henrik gick till skolan utan vakna när klockan ringde halv 10 istället.. Antingen måste han va väldigt tyst och smyga på morronen eller så är det jag som sover väldigt djupt :P

Vet inte vad som händer idag? Funderar på att gå ut med Minja, har inte gjort det nån dag i denna veckan än, och idag är det ju fint väder också så :) Får se om det blir badhuset idag istället, beror på om vi orkar när han kommer hem :P Jag vill sola också !!! Ikväll är det träningen med Emelie :D :D Hoppas jag lär mig stegen fort, Manuela visa och det va en del.. men det lär ja mig allt =)
 
Nee, nu ska ja göra mig iordning och ringa mamma :) Ha en bra dag! ♥


Joshua Allen, en vädrig vinnare av SYTYCD 2008 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0