HEJ!

Vart lite dåligt med uppdatering.. men ja har inte tänkt på att skriva faktiskt :P I söndags kom Henrik hem vid sex ungefär, pussa på han och kila iväg till lokalen! Jobbade 19.00-20.30, och denna gången var mina två grupper ihopslagna.. och det va SÅÅ kul, gick verkligen jättebra =) Så nu känns det mycket bättre ;) När ja kom hem så kolla vi på film och tog det väldigt lugnt :)

Igår kom Henrik inte iväg till skolan, han gick upp och åt frukost å tog på sig å allting, men så blev han klar tidigt så han kom å la sig hos mig igen, och vaknar halv tio.. haha smart där ;P Jag gick upp vid tio ungefär och duscha :) Manuela kom hit och vi gick och gjorde lite ärenden på stan :D Skönt, nu har vi det gjort efter många om och men hahah..
Efteråt städade jag lokalen och sen gick ja hem till min babe :) Gjorde inte så mycket igår, tog det bara allmänt lugnt.. har vart härligt :) Men en sak som är SKIT är att ja har fått nackspärr eller nånting, ja kan knappt röra huvvet.. eller iallafall inte böja huvudet åt  vänster.. Och ja som ska jobba idag, hur ska det gå? Får se hur det blir med träningen ikväll asså, för detta känns inte bra! Vet inte hur ja har fått det? Börja känna av det i lördags och nu har det bara blivit värre och värre.. Ska värma en vetekudde eller va det heter som blir jättevarm och lägga runt nacken så den kanske mjuknas upp lite, får hoppas det.. Jag som ville va med på träningen ikväll =( Skit också, får se hur ja gör ikväll..

Lovade ju bilder från helgen också som ja glömt bort, så här kommer dom :) enjoy ;)


                                                                                         Färdig lockad :P

Oskar & Björn :D

Oskar tar kort, haha

Klasskompisar man inte sett sen studenten :D :D

Stina och Maria :)

Bröderna Jingfors ;P

Ida P & Alexandra :D

Våran vän Sture :D

No Limits spelade och värme upp publiken med några covers :)

Sen kom Ola och spelade tre låtar :P

Det va ju tur att man är nära ;P hahah, men jobbigt när
alla trängdes, stog ju självklart längst fram i mitten :D haha

=)
                                            Denna bilden får avsluta :) Hade JÄTTEkul den kvällen, måste göras om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0