Hej alla fans!

När Henrik kom hem igår gjorde vi inte mycket :) Men vid fem ungefär ringde dom från en klädaffär här i stan som frågade om jag kunde fota för dom, redan klockan åtta igår kväll !! Visst tänkte ja, hade ju ändå inget annat för mig :P Så ja kila iväg till affären och provade massa kläder och sen gick ja hem och sminkade mig :) Vid åtta knacka ja på hos PD.. Det gick så bra så, är riktgit kul :) Är väl en annons som ska va med i Karlbergs tidningen eller nått om ja fatta rätt (?) Så ahh, när ja kom hem låg ja framför tvn och dega hela kvällen =) Kollade på Generation Fett och då skickade Helen sms :D Vi har alltid tjötat om att vi kommer bli så feta hon och ja.. hahah, så det va kul att få prata med henne =) Måste ses snart alla tjejer och festa !! Ja är så sugen på det =) hehe..

Idag tog Henrik sig en sovmorron till TVÅ.. När han cykla iväg följde ja med och lämna tillbaka kläderna som ja fota i igår.. Men ja köpte en klänning som ja blev kär i :D En svart enkel klänning, lovely !! Bra att va modell när man får rabatt :D Ska nog gå och handla mer nån dag :D haha närrå :P

Pratade med Sofia förut också =) Hon har fixat så jag ska ha en till grupp på söndagar framöver.. Några gymnasietjejer som går indval. dans.. så nu ska ja hitta på en rolig dans till dom =) Hoppas alla fortsätter också!

Nu ska ja börja med maten innan ja svälter ihjäl.. Hörs kanske ikväll efter träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0