LÖRDAG!

idag är det lördag :) sov konstigt i natt, va nog för att ja sov själv och inte hemma i lägenheten + att det va kallt som fan i rummet, låg med två täcken men frös ändå :P Ja sakna nog henrik som värmer mig :)

Gick upp vid elva ungefär, upp och duschade och åt lite frukost! Mamma och pappa åkte till Karlstad för en timme sen ungefär, upp och hälsa på Lina (min syster) Hade jättegärna följt med, men ska ju ut ikväll så då skulle ja bara känna mig stressad :P Manuela slutar jobba klockan tre! Sen blir det förfest hemma i lägenheten :) Hoppas det blir kul ikväll, det är ju IDOL OLA!! haha :D Nee men det blir nog mycket folk får vi hoppas på :)

Skulle egentligen vilja ta en sväng bort till badhuset och sola, men ja tror inte ja orkar dit bort.. Så ja skiter i det ;P

Idag är det kanelbullens dag! För ett år sen baka jag och henrik en jävla massa bullar här hemma hos mamma och pappa, haha känns inte alls längesen! Det va mys, men skulle nog inte göra om det.. fan va vi baka :P haha =)

Nee nu ska ja blåsa håret och kolla på So you think you can dance finalen IGEN! Går repris nu, och då kollar man så gärna =) Hörs senare, puss ♥


Kanelbullens Dag - 4 Oktober :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också vara med er!!!!! o ut idag i Åmål, men jobbar! Ses snart!!! <3

2008-10-04 @ 16:13:31
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0