Negativ?

Inte vart några roliga inlägg på det senaste, men det beror nog på att ja inte känner mig rolig själv :P
Mår ju som sagt inte så bra, men idag är inte huvudvärken lika illa som tur är! Det är ett + :)

Igår hände det inget större, vi kollade på två filmer.. Det blev sent så vi gick och la oss :)
Vaknade inte imorse när Henrik gick till skolan, det gör ja nästan aldrig :P Antingen är han jävligt tyst
eller så sover ja tungt :P Vakna av ett sms istället: Helvete du är ju på bild överallt!
Jag vill inte ens se.. har ju inte PD så ja kommer nog inte få se det heller, kanske lika bra :P Men lite
nyfiken är ja allt :)

Hmm, va har hänt mer? Joo, kläderna jag och manuela beställde till den dära showen vi ska göra senare
i höst kom igår :) Skolflicke kläderna alltså (till mig).. Dom kom igår =) Inte sett dom än, får dom ikväll på
träningen.. Men manuela sa att trosorna ja fick med va stora som hus !! Ja får nog sy in dom eller nått haha,
dom vill ja ju ha :D

Ska inte va med på träningen ikväll, min hals mår fortfarande inte bra.. så får sitta och kolla idag med!
ja hatar det, så jävla tråkigt.. rycker i benen när ja sitter där :P men men, så är det.. Blir hellre frisk :)

Nu ska ja hitta på nått annat! hörs säkert senare :) Puss på er !!


Kommentarer
Postat av: Lilla P

Nej, jag menar det. Visst det kan väl vara gott att äta lite pommes frites någon gång ibland men inte varje dag.

Tänk hur insidan och hjärtat ser ut efter alla transfetter. Herregud!

2008-10-23 @ 12:42:47
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0