Intressant!

Jaa, då är det resultaten imorron då på so you think you can dance :D Can´t wait ;) Håller faktiskt på Katee, hon är helt klart den bästa dansaren enligt mig! Självklart förtjänar alla att vinna, men jag hoppas hon vinner :) Hon är så otroligt bra på precis allting hon har gjort under programmet! Ohh ja.

Kollade nyss på Idol killarnas framträdanden som va tidigare ikväll på tv4´as hemsida.. Blev lite besviken på några faktiskt, hade förväntat mig att dom va bättre! Måste bara säga att  jag gillar faktiskt Johan Palm! Ja kan inte hjälpa det :P Visst, han kan inte sjunga så jättejättebra och det låter himla falskt ibland.. men det är nog hans personlighet och hans framträdande på scenen ikväll som får mig att gilla han :P Som Laila sa:
"Din röst är inte den bästa, men det spelar ingen roll för du är fantastisk"
Jag håller med ;) hejja Johan :D

Nu ska ja kolla klart på filmen ja började kolla på förut, sen får vi se vem av mig och Henrik som ska sova först, för då skulle vi ringa varann och säga gonatt :) ♥ Det blir nog jag, ja blev fruktansvärt trött nu!

Sov gott alla sötnosar!


Kommentarer
Postat av: I D A

Ja eller hur! De var verkligen grymma! Håller med tycker också att Katee ska vinna, she´s the best!



Måste också erkänna att jag tycker Johan är bra :D Han har sådan inlevelse så man glömmer bort sången!



Hörde att ni alla börjat dansa igen. Hur känns det? Måste vara jätte kul!

2008-10-01 @ 10:30:59
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: A

Ja, Heja johan :D

2008-10-01 @ 10:43:49
Postat av: I D A

Asså shit vad roligt :) Får komma och vara med någon dag då :D Skulle vara riktigt roligt! Har du några planer för vad du ska göra nu när du tagit studenten?

2008-10-01 @ 10:56:39
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0