Åh så skönt!

Låg ute i solen ett bra tag idag.. Låg och läste en bok så det va så gött så =) Har nog faktiskt fått tillbaka lite färg nu igen ;) Hoppas på bra väder hela helgen så man kan passa på att sola :)

Nu ska jag fixa hår och smink och klockan sju kommer Tony och hämtar mig.. Ska fota ute idag! I skog och i vatten och sånt :) Ska ha på mig en vit klänning och sen en vit skjorta :) Kan nog bli bra kort.. Hoppas jag ;)

När jag kom hem så låg Skrållan och sov och höll om fjärrkontrollen. Vad har hon nu hittat på när hon vart ensam tro? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det HC på lördag?

2009-08-06 @ 17:42:49
Postat av: Emilia

På lördag? Hmm,det vet jag inte än :P Va där igår :)

2009-08-07 @ 10:52:59
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0