Effektiva Emilia!

Har idag varit runt och frågat på några ställen i Åmål efter jobb.. Antingen behöver dom ingen eller så ska dom höra av sig längre fram i höst om det kör ihop sig.. Har två till ställen jag ska fråga på idag.. Sen så har jag även pratat med en som visste en del som tyckte jag skulle fråga runt.. Så det känns skönt att ha pratat med honom och fått upp hoppet lite iallafall :) Sen så ringde det även på dörren förut innan jag skulle gå och då var det vaktmästaren och en målare som kom och kollade på köket. Så imorgon äntligen ska dom sätta igång :)  Vet inte riktigt hur jag ska göra med Skrållan? Kommer ju lukta väldigt starkt med färgen och det =/ Kanske flyttar in hos mamma och pappa några dagar när han håller på och målar :) Vore nog bäst!

Så nu är jag på G känner jag! Håller alla tummar och tår att jag får ett jobb nu! Det hade vart så himla skönt! Ska sätta mig och kika runt på lite billiga tvåor nu också! Om jag får ett fast jobb och tjänar så jag klarar mig så ska jag bannemig flytta in i en tvåa.. Det behövs känner jag :) Synd nu när dom äntligen ska måla om köket dock.. Men men, det är inte aktuellt med ny lägenhet på länge  ^^ Kanske bor där tills jag och Henrik får för oss att flytta ihop igen :D .. Håhå jaja, nu ska jag kolla runt iallafall och sen baka :)

Jag är på bra humör idag även fast jag inte nappat på något ;) Men jag har turen på min sida känner jag.. Detta kommer gå vägen på ett eller annat sätt :) WUHUU!


Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0