Facebook, blä!

Tagit alldeles för lång tid för att lägga ut korten på facebook.. Men nu är det gjort :P Har ändrat korten lite och förbättrat ljuset så nu ser dom lite finare ut :) Men dom finns som sagt på facebook.. Orkar inte lägga ut alla igen ^^ Tycker om korten i  vattnet jättemycket! Vill ut och ta mer, mer, mer :)

Förut följde mamma med mig hem en sväng.. Hit och hälsa på Skrållan :) Får passa på när hon är bebis för det är hon inte så länge till :) Sen har jag bara suttit framför tvn och tagit det lugnt! Pratat med Henrik och nu mår jag bättre. Var på väldigt dåligt humör imorse bara så då brast allt! Men nu så :) Han är snart hemma försöker jag intala mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0