Gårdagen!

Hade jättekul igår meed =) Det var jag, Johanna och Frida hemma hos Johanna :) Sen fick det bli taxi till Hc och igår var det lite mer folk än va det va i torsdags =) Så de va skojsigt =) Lyckades ramla på verandan också.. Småsprang och skulle göra ett litet sista skutt och säga till Johanna "Här kan vi stå".. Men istället stuper jag för det va så halkigt och blött.. Dumhuvvet ligger raklång och skrattar en stund innan jag tar mig upp också :P ojoj, det va riktigt kul.. Fick ont i magen för vi skratta så mycket.. Roligt att det var mitt bland en massa folk också.. Ah herregud.. men den bjur jag på ;)

När  det stängde fick det bli pommes och kebabsås och sen hem direkt.. Sov inte så mycket i natt men sovit halva dag idag istället.. Inte kännt mig bra idag alltså =/ Känner mig väldigt, väldigt bakfull men det blir jag aldrig så det kan inte vara det.. Pappa har ju legat hemma i 39 graders feber så det kanske är nån skit på gång nu=/

Nyss duschat och nu ska jag gå till Ica och köpa nånting gott.. Inte ätit nånting än så hungrig är jag, ohh ja :)

Igår :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0