God morgon!

Natten gick jättebra! Hon somna så gott brevid mig och till slut somnade jag också. Svårt att låta bli att ligga och kolla på henne när hon snarkar så sött brevid mig :) Vid kvart i sex blev jag väckt av att hon var på bushumör så jag lekte en liten stund så blev trött igen.. Jag somnade om och vaknade vid åtta igen. Då hade hon lagt sig vid halsen på mig och snosa tungt :) Ville inte väcka henne men jag var tvungen att gå upp.. Men när jag hade gått upp så kom hon allt springandes efter mig :) Hon har ätit och nu är vi uppe.. Lekhumöret är på topp och nu står hon och jamar på mig för hon vill att jag ska kasta hennes lekråtta så hon kan springa och hämta den och komma tillbaka med den.. Precis som en liten hund :D

Fick sms av Henrik vid halv åtta att dom var påväg :) Drömde om honom i natt, min älskling :) ♥

Skrållan imorse:

 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Guud va gullig :D

2009-08-03 @ 16:40:00
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0