Jag vill !

Jag vill så mycket men gör ingenting åt det! Jag vill flytta till en större och billigare lägenhet! Behöver inte vara mitt i stan.. bara så jag kan cykla med tunga matkassar utan att behöva bli dödstrött! Jag vill ha ett jobb utanför dansen! I en klädaffär, på ett café eller vad som helst! Bara så jag kan tjäna pengar och inte behöva känna mig fattig varenda månad! Jag vill ut och resa med Henrik när han är klar med lumpen eftersom vi inte har åkt på någon utlandssemester ännu. Jag vill, jag vill, jag vill! Imorron ska jag gå upp tidigt för att söka jobb! Jag vill få det där extrajobbet så jag kan flytta ifrån den här lägenheten och köpa massa nya möbler och inreda precis som jag vill.. sen vill jag även gå en floristutbildning till våren! Kanske skulle ta med mig Skrållan och flytta till Göteborg och plugga till våren? Då är jag nära Henrik när han är i Skövde! Nåja, drömmar kan man ha.. Första steget tar jag imorron.. Wish me luck! För jag vill lyckas!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller på dig stompie ;)

2009-08-24 @ 01:52:14
Postat av: Johan Palm

Du kommer att lyckas, det är jag 110% säker på. Är de nån som kommer få de bäst så är det du...

2009-08-25 @ 04:07:30
Postat av: Emilia

Det är bra att du håller på mig "Johan" ;)

2009-08-25 @ 08:39:11
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0