KUUUL !!!

Träningen med Lena och Patrik gick hur bra som helst! Dom är verkligen duktiga och vi har kommit en bra bit ;) Iallafall på min och Patriks dans.. Snart klara ;) Och vi har bara haft två träningar och allt sitter.. Hur bra som helst =) Vi har så jävla roligt tillsammans också.. Skrattar hela tiden :D Åhh, vilket bra lag jag har :D Sofia kom och kollade en sväng och när vi hade sagt hej då ringde hon mig 5 minuter efter och frågade om hon kunde komma upp och kolla på Skrållan.. Självklart fick hon det så hon kom hit och busade med henne en stund och tjöta med mig :) Nästa gång får  jag ha något att bjuda på ;) haha..

Sen hon gick jag har inte gjort nånting speciellt alls.. Ska snart ta mig en promenad bort till mamma och pappa :) vem åker ut ur So you think you can dance idag tro? Spännande !!

Nu ska jag fortsätta gosa med Skrållan innan jag ska lämna henne igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0