Möte!

Vid sex-tiden var jag i danslokalen och träffade några till :) tjötade lite om Åmåls version av Let´s Dance som kommer vara i den 19e september :) Klockan sju blev det chilinötter, salta pinnar och päroncider :) Då kom även Åmåls "kändisfolk" som ska vara med i tävlingen :) Förklarade lite hur upplägget är och sen hade Sofia en snabb danslektion med dom i disco för att få känna på det litegrann :) Jag ska ha Lena och Patrik i mitt lag ;) Disco med Lena och musikal med Patrik.. Detta kommer bli kanonbra ;) Har bokat lokalen ett X antal gånger nu. Det var Lena som ville ;) Så på fredag drar vi igång :) Får börja med danserna imorron alltså :)

När jag kom hem möttes jag av en trött Skrållan.. Har säkert legat och sovit hela tiden :) (förhoppningsvis) Blev glad när jag kom hem iallafall och var hungrig :) Nu springer hon runt och busar.. Har listat ut hur man hoppar upp på barbordet från soffan nu.. Busunge!

Just nu saknar jag Henrik väldigt mycket också =/ När jag är ensam och tänker på han så rinner känslorna över och jag blir ledsen.. Fick så gulliga sms av han igår när han la sig och ringde och trösta mig.. Baby, ja saknar dig ♥ Puss på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0