Vilken häärlig dag!

Haft fullt upp hela dagen and i love it :) Träffen på Hörnan blev också lyckat.. Det var jag, Johanna, Emelie, Lina och Manuela :) Jag tog ett glas vitt och Pasta Italia.. Fruktansvärt gott! Gick därifrån med tunga steg dock.. Oj, så mätt jag blev :P Men det är gött ;) Blev promenad till mamma och pappa efteråt så det kändes skönt ;P Kollade på So you think you can dance och det är ju så förbannat bra! Kvällens favorit var Travis koreografi.. Blev tårögd och rös på hela kroppen! Så kul att se !!

Nu är jag hemma och Skrållan har fått fnatt.. Hon är överallt verkligen, bara springer runt.. Galen ;) Men det är bra, då somnar hon gott brevid mig snart :)

 
 
Underbar mat på Hörnan med mysigt sällskap! Sen rask promenad ;)

Ska bara tillägga en liten sak ;) Fick ett mms från Henrik förut.. Nu har han rakat av sig håret och det gjorde han rätt i ;) Blev en heting nu och passade riktigt bra i det! Ååå va jag saknar honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0