Feber?

Tog en ipren innan jag åkte till mamma och pappa (en timme sen ungefär) för jag hade sån jävla huvudvärk.. Kändes som migrän nästan.. Så provade jag febern nu när jag kom hit och då hade jag 37.7.. Så tabletten tog nog ner feber lite så jag har nog mer egentligen =/ Jag som ska jobba 18.00-21.00 idag.. första gången på denna terminen också! Då vill man ju gärna va engagerad och inte ha huvudvärk till tusen och feber dessutom! Blä för det! Tänker inte be nån annan ta mina grupper heller, vicka alltså.. Eftersom det är första gången så vill jag ha dom, även om jag inte mår bra! Men jag ska ta och sova en stund nu så får jag ta med mig tabletter sen när jag ska jobba så jag inte är allt för dålig! Dricka mycket vatten också..

Ne nu ska jag som sagt sova, orkar inte sitta och anstränga ögonen här vid datorn!
Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0