Fredag

- Skönt med helg

Idag tog jag mig en sovmorron eftersom jag kom i säng sent.. Kolla på O.C fram till två nångång så jag behövde sömn kände jag så jag ställde ingen klocka :) när jag vaknade gick jag upp och gjorde mig iordning och gick bort till danslokalen.. Städade den men tog inte allt idag, min rygg kändes som den skulle gå av.. Så jag får fortsätta imorron :) När jag var färdig där tog jag en promenad hem till mamma och pappa, åt lite mat och nu sitter mamma i rummet intill och syr min röda spetströja =) Den är alldeles strax klar ;) Hon är duktig min mamma! Tråkigt att jag inte kan sy själv.. Eller det kan jag nog men skulle inte våga sätta mig och sy i så fint och dyrt tyg :P Skillnad att sy upp gardiner t.ex, det är ju inte samma sak ;) Bilder på tröjan kommer kanske senare eller imorron :)

Ikväll blir det bara lugnt, jag blir kvar här och vi ska kolla på Let´s dance och äta langos :) Linas pojkvän har aldrig ätit det så idag bjuder dom på det ;) Åker hem till mig senare ikväll :)

Måste ju även tillägga att det gick bra på Friskis igår ;P var samma pass som i onsdags! Känner att jag har lite träningsvärk i armarna idag.. det är nog för alla armhävningar vi gjorde :P

Nu ska jag nog gå ner och kolla på Tv :) Skriver kanske sen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0