Fyllt på kylen

Gick som sagt bort till Konsum och mötte upp mor och far.. Gick och la i lite i vagnen så nu klarar jag mig några dagar till ;) Fick även påfyllningskort så nu är mobilen laddad igen =) skönt det..

Tänkte även berätta om min sjuka dröm jag hade i natt.. läste nyss på Linas blogg om att hon drömmer så hemska drömmar jämt och det hände mig i natt.. eller den var väl inte hemsk men konstig.. Jag skulle iallafall gå och spray tanna mig.. Jag hade beställt tid hos en tjej och när jag väl va där satt hon i kassan och sa att jag skulle gå in och ta av mig och så skulle hon komma dit inom kort... När jag stog där i trosor och väntade på att hon skulle komma kom det en in  man istället.. Han berättade att tjejen var hans fru och att han höll på och "utbildade" sig till det jobbet så han skulle göra det istället.. Okej tänkte jag och stod kvar.. Istället för att spraya på mig så tar han fram en kräm och smörjer in mig istället.. Så man kan göra med brun utan sol hemma.. jag minns hur hemskt och äcklad jag blev och jag tyckte hela grejen va skum så jag frågade vad fan han höll på med.. Utbildar mig sa jag ju! sa han och började bli otrevlig.. jag ville bara där ifrån och sa att jag inte ville fortsätta mera men han höll fast mig och skulle promt smörja in mig även fast ja inte ville.. Till slut kom hans fru in och hon verkade inte bry sig det minsta utan det va helt normalt..

Sen vaknade jag tror ja, för ja kommer inte ihåg nått mer.. Men ja kände mig så  besvärad när jag vaknade och hade en konstig obehaglig känsla i kroppen.. Ne usch de va inge trevligt alls..

Så till dagens fråga: Är det ok om en kille skulle spray tanna?

Efter min dröm så är det INTE ok, haha.. det är ett tjejjobb.. Om han inte är bög då ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Känns som om det skulle vara mer ok om han var bög.. men om en heterosexuell man gjorde det skulle det nog kännas väldigt obehagligt.. Om han inte är jävligt snygg förstås, hehe :)

2009-01-30 @ 17:46:32
Postat av: Lina

Ja din dröm var inte särskilt mysig heller! Usch va vidrigt! Hoppas du har en bra helg <3 Puss min älskling

2009-01-31 @ 17:02:28
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0