Ge mig sommar!

Nu har Manuela precis åkt hem.. Vi var på stan och fixa lite grejer.. Manuela köpte lite smink och sen gick vi in till Mia och jag hämta några papper.. Sen städa jag danslokalen en snabbis och sen gick vi hem till mig igen! Kikat på tv och Manuela var DJ medans jag gjorde danssteg :P Jag har fortfarande lite kvar att göra men först ska jag äta mat och kolla klart på That 70´s show!

Vi gick och prata förut på va vi vill ha vår och sommar! Tänk va skönt och slippa vinterjackan, halsduk och vantar och istället gå i svala sommarklänningar, tofflor och solglasögon.. Massa sol och bad och bara ta det lugnt! Jaa gud va jag längtar till sommaren nu! Men ändå inte, i augusti ska Henrik in i lumpen ett år ungefär.. Hur ska ja klara det tro? Kommer sakna ihjäl mig! Fast han ska gå i Skövde så det är ju inte så jättelångt härifrån, får ses på helger och sånt! men men, det kommer bli tufft men det ska vi klara =)

Nu ska jag göra mat.. Manuela, jag kommer lyckas ;) haha..

Kommentarer
Postat av: Manuela

haha jaa det hoppas jag att du gjorde så du inte misslyckades med min maträtt hahah :D

2009-01-29 @ 17:48:29
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

hahah ne det smaka fint ;)

2009-01-29 @ 23:04:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0