God Morgon alla läsare

Efter jag och Henrik pratat klart så somnade jag som en stock.. Då var klockan ungefär halv två så idag ställde jag ingen klocka utan sov tills jag vaknade =) klockan var då tolv ungefär och jag var ganska pigg när jag vaknade.. verkligen sovit ut =)

Dagen  idag kommer se lugn ut fram till sex då jag börjar jobba.. Jag måste bort till Mia på Glitz it en sväng bara men annars ska jag inte göra nått speciellt tror jag =) Manuela kommer hit och hälsar på mig ;) Och jag kanske t.om ska laga mat till mig idag.. har ju vart hemma hos mamma och pappa och ätit varje dag haha.. Kanske skulle ta och göra mig lite kyckling =) får se hur jag gör, annars funkar nudlar alltid lika bra haha..

Jobb idag då som sagt.. 18.00-21.00!! Sen kanske Henrik kommer hem till mig =) får hålla tummarna, saknar mitt gos brevid mig under nätterna!

Nu blir det frukost och platta håret! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0