Gomorron!

Hemma igen då :) Åkte med bussen imorse när Henrik skulle till skolan! Jobbigt att komma upp, vi ville bara ligga kvar i sängen.. Men det va bara å pallra sig upp det.. Igår blev det som sagt film för våran del.. Flykten från Alcatraz! Gammal och bra film =) Började kolla på en annan också, men då va klockan redan halv ett så vi stängde av efter en halvtimme ungefär.. Henrik låg och snosa och ja va inte långt ifrån jag heller.. Så vi gick och la oss =) och samma procedur som vanligt när vi ska sova.. Jag får ligga och tulla han i håret, rysa han på kroppen eller handmassera hans händer :D haha, då blir han trött och go :D Jag somnar alltid också åt  det och vaknar efter en stund och ligger å håller i handen eller i håret :D han är min babe !!

idag ska jag inte göra nått speciellt tror jag.. Ska till danslokalen och städa den iallafall, mer vet jag inte =) Kanske hem och hälsa på mamma o pappa? får se hur de blir =) Fick ju en kommentar häromdan från en anonym som skrev å fråga varför jag skaffa en ny lägenhet när jag bara är hemma hos dom jämt.. haha, orka sitta här dag ut och dag in bara för att ja har en egen lägenhet.. Finns nått som heter hälsa på, men det verkar ju inte endel förstå ;)

Ne nu blir det mer oboy.. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0