Helgen!

Hade det jätteroligt i lördags =) Manuela kom till mig och vi gjorde oss iordning, tog några timmar och vid kvart i sju gick vi bort till busstaion :) Bussen gick tio över sju och vi va framme i Säffle halv åtta :) När vi va framme stod taxin och vänta på oss som vi hade ringt och beställt och vi åkte till festen :) Vi var hemma hos en tjej som heter Cornelia :) va säfflebor + jag och manuela :D haha.. Vi kände ju Helen och Angelica iallafall å de va jättekul att träffa dom igen :D Vid elva ungefär kom pappa och hämta mig, manuela, henrik, kim och robin.. Gick hem till mig en sväng innan vi gick till Hc :) Taxin ringde mig och sa - Jaa, jag står i Säffle nu.. Vart är ni? FAN, hade ju beställt en taxi hem också men glömde avbeställa den! Så han hade åkt i onödan och pappa med kan man säga! Så vi mötte upp han utanför Hc så fick vi betala han ändå.. 300:- åt helvete.. Men men, vi fick skylla oss själva :P

Först va det skittråkigt på Hc, men vi gick nog dit för tidigt :P Va inte så jättemycket folk men senare blev det mer och mer :) Dansgolvet fylldes på och det var det jag ville :) Är ju nästan därför man är där :) För att dansa ;)

När det stängde gick jag och Henrik hem till mig :) Tog en dusch och gick å la oss :) Gårdagen bestod av sömn, sömn, sömn och film =) Vi käka lite och han åkte hem tjugo över nio på kvällen! Så vi låg i sängen och dega precis hela dan! Perfekt söndag =)

Idag ställde jag klockan på nio och pallra mig upp.. Gick bort till den andra lägenheten för kom på att det inte gick och stänga ett fönster sist vi va där och städade.. Så det har stått öppet i två veckor ungefär! Och när det regnade och blåste så mycket som det gjorde i natt blev ja orolig att det skulle blåsa upp och regna in och smutsa ner! Så jag gick dit halv tio ungefär och det hade inte regnat in eller nånting, skööönt :) Skulle nämligen träffa vaktmästaren klockan elva för att besikta lägenheten (han kollar att vi städat osv).. men tjugo i elva ringde han mig och sa att han fått annat jobb ivägen som han va tvungen att ta, så vi ska ses klockan elva imorron istället :P Fan, gick jag upp i onödan! haha

Nu är jag hemma hos mamma och pappa iallafall :) Saknar mitt gos gör jag också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0